שלום שנה א'
ברוכים הבאים לספרייה המרכזית ע"ש סוראסקי,
צוות הספרייה עומד לרשותכם וישמח לעשות כמיטב יכולתו, על מנת שחווית הלימודים תהיה מעניינת ונעימה. מטרת המדריך, לתת לכם מידע והכוון בכל הקשור לנהלי הספרייה ולהתמצאות בה, ובכך לאפשר לכם נחיתה רכה באוניברסיטה ובספרייה.
אנו מודעים לשאלות הרבות שיש לכם לגבי שירותים שונים הניתנים על ידי הספרייה, ולכן ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות ותשובות, אותם מיינו לנוחיותכם לפי נושאים.
נשמח לתת מענה לשאלות ולבקשות שלכם לסיוע באיתור החומר הדרוש לכם, וכן הפנייה למקורות מידע נוספים.
בימים אלה ובהתאם להנחיות, שירותי היעץ וההדרכה ינתנו מרחוק. ניתן לפנות אלינו במייל, בצ'ט, בטלפון ובווטסאפ. (כתובת המייל והטלפונים ליצירת קשר מפורטים בהמשך), כמו כן ניתן לתאם הדרכות זום אישיות או קבוצתיות.
אתם מוזמנים לבחור את הערוץ המתאים לכם.
השירות ניתן במהלך שנה"ל בימים א-ה בין השעות: 19:45-9:00
מוזמנים לסיור וירטואלי בספרייה >>
כל המידע על שירותי הספרייה בימי שיגרת הקורונה >>
184 אפל ; 327.01 FRA ; מוסיקה - ML 410 בך .
הספרים בעברית יופיעו לפני הספרים בלועזית.
מסך התוצאות
בדף רשימת התוצאות יופיע סטטוס הפריט נמצא /מושאל/לא זמין ובהמשך מוצג שם ספרייה אחת בה קיים הפריט. במידה והפריט נמצא ביותר מספרייה אחת יופיע בהמשך בספריות נוספות >
לחיצה על נמצא תוביל למיקום הפריט בספריות בהם נמצא הפריט.
לאיתור הפריט יש לרשום את הפרטים הבאים:
השאלה והחזרת ספרים
- השאלת ספרים תתבצע באמצעות טופס מקוון, והאיסוף יתבצע בעמדת הביקורת בכניסה לספרייה עם הצגת תעודת סטודנט.
- החזרת ספרים תתבצע בתיבה להחזרת ספרים המוצבת בכניסה לספרייה. הספרים שיוחזרו יבודדו למשך 72 שעות בטרם יחזרו למדף.
- לספרים מהשאלה בינספרייתית יש לצרף פתק שיהיה רשום עליו השאלה בינספרייתית.
ספר עד הבית
שירות בתשלום המאפשר לכל קהיליית אוניברסיטת תל אביב, להזמין ספרים מאוסף הספרייה ולקבלם באמצעות שליח עד הבית.
משתמשי הספרייה יכולים להדפיס, לצלם, ולסרוק מסמכים בספרייה. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס צילום אותו ניתן לרכוש במכשיר ייעודי הנמצא מאחורי עמדת הביקורת, או באמצעות כרטיסי אשראי.
למידע נוסף על שירותי הצילום וההדפסה »
אולם קריאה בקומה א' ובקומה ב'
בשני האולמות מרוכזים ספרים וכתבי עת בתחומים שונים. באולמות אלו ניתנים גם שירותי יעץ.
אולם קריאה לחומר מזוער
בקומה א'2 (ארונות 106,107,108) ובקומה ב' 1/2 (ארונות 27,83,84)
למידע נוסף לגבי השאלה והזמנת ספרים »
באפשרותכם להזמין ללא עלות, סריקות של פרקים ומאמרים מאוספי הספרייה באמצעות הקישור בדעת"א ללשונית "השאלה בינספרייתית"
- ניתן להזמין עד 50 עמודים
- הסריקות יסופקו בתוך מספר ימים.
אנו פועלים ליצירת סביבה נגישה פיזית ואקדמית, המאפשרת לסטודנטים בעלי צרכים מיוחדים המתמודדים עם בעיות פיזיות, חושיות ומחלות שונות לתפקד בצורה עצמאית, בטוחה ומכובדת. בכניסה לספרייה, מצד ימין, נמצא המרכז לנגישות ותמיכה לימודית לסטודנטים עם מוגבלויות.
- הכניסה הראשית לספרייה והכניסה האחורית נגישות ממגרש החניה
- ממפלס המבואה לקומת הכניסה הגישה ליושבים בכיסאות גלגלים הינה באמצעות מעלון
- שירותי נכים נמצאים בקומת המרתף של הספרייה (הגעה במעלית מקומת הכניסה) וכן בקומה א' ובקומה ב'
- לולאת השראה - מכשיר עזר שנועד לסייע ללקויי שמיעה, נמצא בדלפק היעץ שבקומת הכניסה
- למידע נוסף >>
לנוחיותכם, בעמדת הביקורת בכניסה לספרייה, אנו מוכרים במחיר סמלי ציוד משרדי כגון: טושים זוהרים, שדכן סיכות, שמרדף (נילונית), טיפקס, עטים, מטריות, דיגלוני סימון, דיסק און קי, משטח לעכבר ועוד.
פניות באמצעות טופס מקוון | שירות "יש לך שאלה" | צ'ט | ווטסאפ
צ'ט
מענה על שאלות מידע קצרות, איתור פריטים, תשובות טכניות קצרות והתמצאות כללית.
בשעות בהן הצ'ט אינו פעיל ניתן לשלוח מייל ואנו נחזור אליכם בהקדם.
ווטסאפ
לשימוש בשירות יש להגדיר את מספר הטלפון 050-5075982 כאיש קשר בנייד
עזרו לנו לשמור על הספרייה כמקום נעים וראוי כדי להבטיח תנאי שירות הולמים, אנא הקפידו
- לשמור על השקט באולמות הקריאה, על מנת שלא להפריע לסטודנטים שלומדים.
- לשבת אך ורק בעמדה שהזמנתם. לא ניתן לעבוד בקבוצות.
- זיכרו לכבות/להשקיט את הטלפון הנייד.
- הימנעו מאכילה ושתייה באולמות הקריאה.
- אל תשאירו חפצים אישיים ללא השגחה.
- לא ניתן להיכנס לספרייה עם קורקינטים ועם אופניים חשמליים. לרשותכם מתקן ייעודי בכניסה לספרייה.
להתראות בספרייה !